ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می سازد

فرهاد بشارتی:

ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می سازد

فرهاد بشارتی بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون گفت: جامعه جوان پویا است و آینده کشور را می تواند بسازد، وگرنه در آینده باید به فکر این باشیم که چه کسانی و چطور از سالمندان نگهداری کند و چه کسانی به فکر ساختن مملکت باشند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، فرهاد بشارتی بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون درباره رویداد ملی جایزه جوانی جمعیت عنوان کرد: در سال های اخیر جمعیت به سمت میانسالی سوق پیدا کرده است و این شاید از جهتی خوب باشد، اما منفی هم محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم فرزندآوری در ذهنشان سخت شده و به نوعی ایده آل گرا شده اند، گفت: کاهش جمعیت نسل جوان در بلندمدت اثرات منفی خود را می گذارد. شرایط باید به گونه ای باشد که اذهان نسبت به فرزندآوری سهل گیر تر شوند. بشارتی در ادامه افزود: مردم نسبت به فرزندآوری باید خوش بین شوند چرا که جامعه اگر به سمت کهنسالی سوق پیدا کند، آسیب هایش زیاد است. جامعه جوان پویا است و آینده کشور را می تواند بسازد، وگرنه در آینده باید به فکر این باشیم که چه کسانی و چطور از سالمندان نگهداری کند و چه کسانی به فکر ساختن مملکت باشند.

این هنرمند شناخته شده اظهار داشت: الان مدتی است که در آثار تلویزیونی شاهد انعکاس توجه به فرزندآوری هستیم منتها فقط با تبلیغات کار پیش نمی رود، اثرش باید در جامعه دیده شود و در کنارش تبلیغات هم صورت بگیرد. هنرمند هم دراین زمینه نقش موثری دارد. وی با اشاره به سیاست های تشویقی دولت برای جوانی جمعیت گفت: اینها باید عملی شود، هنوز اول سال هستیم و گرانی اجناس، کرایه خانه ها، ماشین و احتیاجات مردم سر به فلک کشیده دراین زمینه باید خیلی مراقبت شود تا مردم بتوانند به فرزندآوری فکر کنند. دولت می بایست تمهیدات عملی را جلوی پای خانواده ها بگذارد

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگا های اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می سازد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می سازد"، کلیک کنید.