حضور انتشارات دانشگاه تهران با 1000 عنوان کتاب در نمایشگاه سی و پنجم

بهار کتابخوانی|

حضور انتشارات دانشگاه تهران با 1000 عنوان کتاب در نمایشگاه سی و پنجم

انتشارات دانشگاه تهران با 1000 عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش خبرنگار و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، دانشگاه تهران اولین دانشگاه تاسیس شده در کشور و یادگار دکتر حسابی  همچون ادوار گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

مسیول غرفه دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار تیتروز در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به معرفی بیش از هزار عنوان کتاب در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در موضوعات مختلفی از جمله تاریخ، جغرافیا، رسانه، مدیریت، مهندسی، ادبیات، باستان شناسی و … کتب مختلفی معرفی شده است.

علی رضا عربی تصریح کرد: این کتاب ها حاصل زحمات و پژوهش های اساتید دانشگاه تهران بوده و به نوعی نمایانگر چکیده تحقیقات و مطالعات صورت گرفته در این دانشگاه است. وی با بیان اینکه تنوع موضوعی کتاب ها به شکلی است که نیاز مطالعاتی رشته های مختلف دانشگاهی را تامین می کند، اضافه کرد: بالغ بر دو هزار جلد کتاب در دانشگاه تهران وجود دارد که گروهی در نوبت چاپ مجدد است.

مسیول غرفه دانشگاه تهران تصریح کرد: خرید حضوری کتاب با تخفیف 10 درصدی ارایه می شود و دانشجویان در صورت خرید آنلاین می توانند از بن خرید دانشجویی خود نیز به غیر از 10 درصد تخفیف ذکر شده استفاده کنند.

 لازم به یادآوری است، سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از نوزدهم تا بیست و نهم اردیبهشت ماه سال 1403 در مصلی امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور انتشارات دانشگاه تهران با 1000 عنوان کتاب در نمایشگاه سی و پنجم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور انتشارات دانشگاه تهران با 1000 عنوان کتاب در نمایشگاه سی و پنجم"، کلیک کنید.