رهاسازی 3 خودروی گرفتار در سیل در راز و جرگلان

تیتروز/خراسان شمالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از رهاسازی سه خودروی گرفتار در سیل در شهرستان راز و جرگلان خبر داد.

ابوالفضل محبان در گفت وگو با تیتروز، با اشاره به بارش شدید باران طی 24 ساعت گذشته در برخی از مناطق استان به خصوص شهرستان راز و جرگلان گفت: از شب گذشته تاکنون به 25 خانوار گرفتار در سیل در این شهرستان امدادرسانی شده است.

وی اظهار کرد: در پی وقوع بارش های رگباری و آبگرفتگی منازل برخی از ساکنان شهر غلامان در شهرستان راز و جرگلان، پنج تیم امداد و نجات هلال احمر به منطقه عازم شدند و تاکنون بیش از 25 منزل مسکونی که دچار سیل و آبگرفتگی شده بودند و سه خودروی گرفتار در سیل رهاسازی و امدادرسانی شدند.

محبان با اشاره به اینکه در حال حاضر نیروهای هلال احمر در آماده باش کامل قرار دارند، افزود: هشدار نارنجی هواشناسی برای امروز برای خراسان شمالی صادر شده است و از مردم درخواست می شود هشدارها را جدی بگیرند.

وی تاکید کرد: مردم از قرار گرفتن و یا اتراق در کنار رودخانه ها به طور جدی خودداری کنند چراکه روز گذشته با طغیان رودخانه ها در شهرستان راز و جرگلان و مسدود شدن راه ورودی به شهرهای راز و جرگلان مواجه بودیم.

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رهاسازی 3 خودروی گرفتار در سیل در راز و جرگلان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رهاسازی 3 خودروی گرفتار در سیل در راز و جرگلان"، کلیک کنید.